/gold/





Hola folks. Sitter på kontoret och köttar kvitton och fakturor hehehe... Dricker kaffe och lunchen är på G.

 

Tråkigt väder idag igen och hej på dej paniken. Paniken över att det är den 15:e jävla juni och typ oktoberväder fast med blommor och gröna löv överallt. Faan. Jävla skitsommar i år igen. Jag kommer ihåg (ja, jag är typ expert på att komma ihåg vilket år saker och ting hände osv) 2004, 2005, 2006 var typ GRYMMA ju!!! Sol och bad heeela sommarloven. Sen vid typ 2009 så slutade det vara fint. Typ. Blä. AJA. Vi får dra någon annanstanns istället. Typ.... PORTUGAL !!!!!

 

Yes! Match ikväll. (Ni fotbollshatare kan sluta läsa nu!) Taggad. Som. Få. Jag ska hejja fram de jävlarna. MEN! Fysatan vad dåligt de spelade sist. Asså. Det ända man fick höra när man var mindre och själv spelade vad "JAGA BOLL!!!!! JAGA BOLLL!!!!! och "HÅLL STÅLPEN!!!" (HAHA) Och man SLÄPPTE JU INTE SIN SPELARE.... Och INGET av det fixade Sverige sist. Pinsamt. AJA. HAHA man kanske ska sattsa på en karriär som fotbollcoach!??! Vad tror ni? Det ända jag gör är ju att sitta och krittisera hur de spelar. Bra som dåligt. hehehehehe. AJA. Nu kom maten!!

 

GRATTIS TILL MIN STOREBRORBROR MARKUS SOM FYLLER ÅR IDAG!!!!!!!! :D

 

 


Kommentarer
Postat av: ELIN WAHLBERG

underbara bilder!

2012-06-19 @ 19:57:36
URL: http://glossmagazine.se/elinwahlberg/
Postat av: ELIN WAHLBERG

underbara bilder!

2012-06-19 @ 19:57:46
URL: http://glossmagazine.se/elinwahlberg/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0