JAO



Hajhaj. Jag är sjuk. Halsfluss. Tack för den liksom. Ni som känner mig... Jag drar ju utomlands på festival i övermorgon.... och är sjuk. ÄR NI FÖRVÅNADE?!?!?!?!?!?! INTE jag iaf. Standard för mig nu ju. Fuck of alttså. HAHAHA. Skrattretande ju. Och här har man att göra så det står en upp i halsen. Har ägnat hela denna underbara sommar(enda för detta året säkert)dagen i tvättstugan....... Kulkul. AJA. Sluta klaga nu för fan Anna. Inget att klaga över. Var glad över att du har ett liv att leva. Usch. Fy....
 
Men det är iaf bara att bita ihop och knarka värktabletter och penicillin så ska nin se att jag är frisk innan jag sitter på det där planet.. (hoppas!)


Nu har jag även några ärenden att göra. Så jag måste, medans tvätten hänger i torkrummet, ta mig ner på stan. Önska mig lycka till.  TJA
 

Kommentarer
Postat av: Poca

Tack :) din med! OMG!! nya? från någon spec avdelning?

2012-07-24 @ 18:17:03
URL: http://pocahontas.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0