Mögelostar...




my shoes. my backyard. me.

 

Vart på bra humör förut. Nu känner jag allmänt jävla piss på ganska mycket. Jobbet jobbar sig och det tar självklart all energi. Papper. Dessa jävla papper. Och allt runt omkring. Dessa siffror. Ge fan i mig.

 

 

Och solen överlevde ett halvt dygn. Tjena. Nu är det sådär perfekt jämngrått på himlen igen. Kul. Men snön är välkommen. Lite vit massa som lyser upp staden lite. Jag uppskattar.

 

 

Vill bara sitta i en bil på en motorväg med mega-fucking hög musik påväg mot någonting. Ingenting. Inga planer. Bara nuet. Nu. Här och nu i denna sekund. Blä. Fuck off blogg.

 

 

Jaja. Hej negativa lilla skitunge! Nu ska jag sluta suga ut all er energi. Vi gillar inte sådanna människor. "Vi gillar inte "den mögliga osten" i kylen" som tvilling knäckte ur sig förra veckan. En poäng till henne. Scooooree.

 

 

HAHA



Kommentarer
Postat av: Moe

ååh, ja hon är så jäkla schnyygg!

Fin du är! och dina shoes är 2 die för. Tror att jag talar för världens alla kvinnor när jag säger det..

hih. Puss! :*

2012-01-26 @ 21:01:46
URL: http://www.moe.freshnet.se
Postat av: Elin

Hahaha, den mögliga osten är det bara att göra sig av med! Den ger dåliga vibbar och tar för mycket plats! Älskar dig / hälsningar från paradiset!!

2012-01-28 @ 02:04:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0