På dagen.








Hola

 

Nu är vi hemma från Österike! Har haft det riktigt bra. Nu längtar jag bort igen...

 

Har haft Elin här ett par timmar. Hon är kvar. Hon halvsover i min soffa och vi lyssnar på Hallucinogen. Hon har hämtat lite kläder inför hennes resa till Costa Rica som går av stapeln på lördag. Kul för henne.

 

Och ikväll drar Marcus ner till Thailand. Kul för honom. Jag och Krille bokade biljetten. HAHA. Så kul. Han behövde semester! Så vi kör honom till flygplatsen och tar en öl med honom! Jag och K får sitta kvar och snacka framtida resor efter att han lämnat oss. hehehe.

 

Lite bilder från en kväll för nästan på dagen ett år sedan. På Koh Tao. Nöjd.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0