Bad Gastein.


 

Vi är i Österika och åker skidor. Grymt mysigt alltså! Men idag har det varit skitväder, men börjar spricka upp.

 

Jag är inne på mitt tredje par pjäxor. Jag och Krille tog bara två åk idag. Och andra var bara för att komma ner. Det var rena tortyren!!! Pjäxorna alltså. Helt sjukt!! Jag är helt svulle och jag kan knappt nudda vid mina anaklar och smalben. Neh fyfaaaaan. Men vi får verkligen hoppas på att dessa nya passar!! För imorgon ska det bli sol och jag tar denna vilodag just för att kunna åka de andra dagarna!! Annars kommer det aldrig att bli bra.

 

Ett plus - jag har ännu inte blivit sjuk. Håll i hatten. Haha.

 

Det är sjukt mycket snö här, dock har väl en del regnat bort idag. (ja ni läste rätt. Regn. Blä. Dock bara på de lägre höjderna som i byarna) Men shit vad det snöade dagen vi kom!

 

Vi tog bussen hit. Alltså från Sverige. Funkade bättre än vad jag trodde att det skulle. Men efter den sjuka bussresan från Koh Phangan till Kuala Lumpur är jag föralltid härdad.

 

 

Hoppas inte allt är sig likt i gbg. Hoppas ni har sol. 2011 kommer vi inte direkt minnas som det vackra vädrets år. Nej.

 


(Hahah jag såg efter förra inlägget att jag skrev 110105 istället för 120105)

 

 

Nu ska jag fortsätta på min öl! :D  TJA!!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0