21 januari 2012


Lyckades fånga en av alla 20 pippigåglar som hänger runt om vår utspridda buffé kring balkongen!!

 

 

Japp. 21:a idag då. Hur hamnade vi här? Tiden? Den försvann vart?
Idag hoppade Elin och Jacob på planet till Costa de la facking Rica. SÅ SJUKT KUL!!!! Så nu ser jag inte min halv på tre månader. Men det är inget!!! I can handel that! Hoppas hon kommer tillbaka bah! Följ henne och Jacobs resa HÄR!!!

 

Ja. snön kom så lägligt som när Elin och Jacob gick på planet tror jag. Sen vart det lite snöstorm under hela dagen. I alla fall ute i Onsala. Nu är jag inne i stan igen och här är inte liiiiika mycket snö. Men najs ändå. Och som vanligt ska alla klaga på snön. FAck u.

 

Min hals gör ont och mina öron värker. Inge fest för mig ikväll inte.  Nej det blir hemma med min man. God mat. Ett glas vin. Och en bra rulle film. Eller som jag tror det lutar åt - en gröm dokumentär.

 

Hoppas ni andra får en grym lördag! PEACE!

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0