sthlm.


 

Jag har varit i Sthlm över helgen. Åkte i lördags kväll tillsammans med min Kristoffer, Marcus och Janne. Vi har bott hos min syster Emelie och hennes kille Viktor! Riktigt ttrevligt. Men jag och K åkte hem igår. :( Har haft det riktigt bra! Strosat på stan. Vart ute och ätit. Trevligt möte. Alla hjärtans dag då sjukaste grejen hände. Vi hamnade bredvid min gamla gamla vän Linda och hennes kille som bor i sthlm. Av alla resaturanger i sthlm, hamnar vi på bordet bredvid... sjukt haha. Sedan har vi haft olika missions. Som att renovera en hel lägenhet. Jag och Emelie biddrog med att komma med öl och en vinflaska till oss själva och natchos och sedan glo på dem... Sen har jag och K jobbat med...

 

Men nu är vi hemma i detta pissväder. Vad fan hände? Igår var det HUR fint som helst. Idag är det "snöblandat regn" Och orden kunde inte beskriva det bättre.... Fan.

 

Jag jobbar och har ingen ork. Ska koka kaffe. Sjukt kallt här. Ni skulle se mig. Har sånnahär blå stora öronskydd på mig (det är banka-tross-time) och en filt virad runt mig och dessutom sitter jag som en jävla grottmänniska. Sexy. Not. Tja

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0