Brain.




repris

 

De sista tre dagarna har varit vääldigt mycket jobb här för killarna. Inatt dygna nästan Krille och de andra. Jävlar vad de sliter. Fattar verkligen inte hur de pallar. Grymma är de!!! All cred till dom!!

 

Och jag var ledig igår och i förrgår. I förrgår tvättade jag hela dagen. Då var det strååålande sol. Igår var jag ledig och hängde hela dagen med mamma och då var det GRÅTT ute. Och idag jobbar jag och då är det sjääälvklart strålande sol!! GÖTT. Not.
Inte ett enda litet stackars moln på himlen. Det gillas starkt.

 

 

Har rätt mycket att göra.... Men sitter fast... Igen. Haha. Det är lite svårt detta ibland. Så funderar på att spendera tiden ute i det vackra vädret istället. För om jag är ledig på lördag är det säkert skitväder igen.. JAJAJA!!

 

(VÅR. SNART)

 

Kaffe. Starkt. Jävlar vad starkt. Marcus-starkt... bryggt av mig....! Haha. Sött.

 

Nej. Inget vettigt kommer ner i detta ruskigt fula inlägg. Har inget kul att blogga om heller.
Döda. Tråkigt...

 

 

Brainstorm. TJA!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0