Oho...



me and my new army... / second hand.



Nu ska jag springa ner på stan. Har ett par ärenden att göra. Sen senare, efter ett spännande möte, in till jobbet och jobba i think... :/ Lika bra. Inte lika mycket att göra ikväll då.... Yes. jag och min älskade ska ägna kvällen åt att jobba. Så är det att driva eget... Men men, Det är så jävla värt. För kolla vad jag kan styra över min tid. Passar mig perfekt. Men det blir jobb hemifrån ikväll så med en bärs i handen så kan det ju bli riktigt mysigt!!!

 

Nej rusa. Ska lämna tillbaka min ansiktskräm jag köpte för någon vecka sedan. Den har förstört min fejja. Syns kanske inte på fotona men runt hela ögonen är det helt irriterat och rött, torrt och äckligt... Ser ut som om någon har slagit mig när jag sötter på smink för då blir det liksom lite blåaktigt haha INTE KUL!

 

Ha en rikigt NAJS FREDAG FOLKS!!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Elin!

Så jävla fin är du!!!!!



2012-02-13 @ 03:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0