K for Kristoffer.




me yeah

 

Hemma. Har inhandlat öl på systemet. (ja, kan knappt fattade det själv. Slänger fram mitt pass liksom haha. Stolt som fän. Vad hände? hur fan hamnade jag här? 20 jävla bast liksom. Ähm... jaja. Öl !!)

Sitter min soffa och lyssnar på musik. Inte för hög. Nej. Nej. Nej. Bara chillar. Bör väl starta med jobbet men nääääää. Orsccchhhhhhh. Hej 14. Fast det ska ändå bli najs. Jag älskar att jobba tillsammans med Kristoffer och detta är ju inte första gången vi ägnar en kväll åt att jobba liksom.... Haha. No no. Men han är ute på stan så... ja, jag får väl börja :) Som sagt... ölen väger upp liksom. Och Lana Del Rey. Så...


TJA!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0