Catch.




God mornin!

 

Jag sitter på kontoret och försöker komma igång. Idag ska vi bara kötta på. Vill få så mycket skit som helst undanstökat.

 

I tisdags gjorde jag en sak som jag dratt ut på att göra under två år... Ska bli intressant det här... Taggad.

 

 

Kan inte fatta att Elin bara vart borta i lite mer än en vecka.... äh. Det känns redan som en månad typ. Tycker mamma med. Och den skitungen går och bränner sönder halva sig själv. På något märkligt sätt är jag inte förvånad. Att den tjejen bränner sig känns som en standardgrej. Haha. Stackaren.

Men hon verkar ha det rätt så najs. Surfar och har sig hela dagarna långa....

 

 


Kommentarer
Postat av: empan

svar: Heheeeeee ^^ ja man ska inte alltid vara allt för seriös. Kul att höra att du tycker det för ibland känner jag mig jävligt flummig när jag skriver, ha!

2012-02-02 @ 11:55:48
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0