Give me peace of my mind.

 
 
Mår inte på topp. Jag mår faktiskt ganska kasst. Hela mitt huvud snurrar av olika tankar och känslor. Jag orkar knappt sitta upp. Har varken ork eller lust till något. Och jag vet inte varför jag skriver nu. Ena stunden vill jag, andra inte. Vet inte vart jag vill med mina tankar. Jag vill bara sova. Ledsen ena sekunden. Ganska glad den andra. Men så fort jag skrattar så får jag en klump i halsen. Men jag vet att jag inte borde. Jag vill och får vara glad. Jag får lov att skratta. Det vet jag. Men jag måste bara tillåta mig själv att tänka glada och possitiva tankar. Att skratta och vara glad över att leva. Men det är svårt. För lusten finns ju inte. Men den kommer...
 
 
 

Kommentarer
Postat av: majsis

<3<3<3<3<3

2012-08-20 @ 20:31:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0