A/E








Ja. Jag gick lite tidigare idag. Ja, jag har ett grymt jobb med en grym chef som låter mig göra lite hur jag vill. Fan vad bra det är. Passar mig så JÄVLA BRA. Kan inte riktigt se mig själv på en ""normal"" arbetsplats med tider och grejer. Jag har ett jobb att göra. Så länge jag sköter det kan jag välja att jobba när jag vill och hur jag vill. Perfekt med andra ord. Perfekt.



Elin kom i vilket fall förbi lagret och kontoret och hämtade grejer till sin lilla trip till Åre med hennes Jacob. En vecka ska de bara götta i backen. Najs!! Sen drog vi in till stan och tog en fika i Haga. Och strosade litegranna tills det började regna och jag började röra mig hemåt. Nu sitter jag i min sköna säng. Glor värdelös tv och dricker Mariestads Old Ox. Rikigt gött faktiskt. Så får man göra ibland...  Snart kommer mannen hem. Då blir det middag och en kväll hemma. Imorgon är det fredag. Jag gillar fredagar. Men vem gör inte det? ;)

 


Ha en fin kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0