/random/sun/









Sol...

 

Hemma i gbg igen. Jag är rekordtrött. Vet inte varför. Bara är det. Jag jobbar. Dricker värdefullt kaffe. Försöker komma igång. Känner mig dödstråkig. Blä. Ville inte åka ifrån EM, V och Sthlm. Det var grymt där uppe. Trots SKITVÄDRET. Fy. Kändes som en höst i Göteborg. Inte ok med andra ord. Men najs var det ändå. Med matlagning, vin, öl, lekar, rolig tv, musik, "shopping", fotbollsmach, tacos, flyttstädning och roadtrip-öl. Och igår kväll blev det promenad ner mot bion med solen i ögonen och en öl i handen. Det gillar vi. Som fan. Ja. Grym helg. Men nu kör vi denna veckan. Får rycka upp mig. Negativa små f*** gillar vi inte nej. Men jag har lite saker att se fram emot denna vecka iaf!!!! Och i helgen blir det roligheter!


Nu får vi jobba!!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0