fashion against aids


Ingen kan på något vis ha undgått detta. Nej. Jag haffad dessa och en liten grej till. Kom en halvtimma efter öppning och alla 36or var slut i typ allt. Fanns 1 udda bikini kvar... Mja. Köpkåta flickor finns det gått om i Götet kan jag meddela. Eller så vill de bekämpa aids?!?!  Ja! Så måste det vara! Det förklarar det hela. Not. Haha. Yeeeeeeeaah. Yeaaaaaaaah.

 

Jag är ensam hemma i min wunderbara lägenhet. Music. Alokoholhaltig dryck även kallad öl intas i detta nu. Ska göra käk sedan. Här har ni lataste människan när det kommer till att laga mat till sig själv. Fan. Man värmer en sojakörv i mikron så äter man den sen. Funkar sketbra! Att rekomendera! OM man har ork och vilja så slänger man ihop en äggröra med.

 

Fan. Livet känns ganska gött ändå. Musiken. Så grym. Och livet är för kort för att inte ta en öl. Eller hur folks. Yeh.

 



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0