¤





Frankfurt


Ja. Jag väntade på killarna och fotade mina skor.
Bästa och snyggaste kängorna ever!
Från KK by Koah.

Jobbet flyter på bra och jag känner mig mer peppad än på länge
vilket är en grymt najs känsla. Livet känns gött. Våren är påväg och vi har en hel sommar framför oss full med olika äventyr, ett knäppare en det andra. Men vi drar på ett litet litet äventyr redan i helgen. Komma bort några mil är inte fel!!! Vi hoppas på det!

 

Nu ska jag dricka min yogurt och kaffe och fortsätta kötta siffror haha!

 

( Hoppas att några av er blev lite nyfikna och tittade en snutt på Uppdrag Granskning som jag länka till igår. Hoppas. Men vafan. Jag blir inte förvånad ifall ingen av alla er intresserade sig. Det är ett återkommande fenomen. Det här med ignorans och ointresse. Vissa värderar andra ting mer än "mänskliga rättgheter". För det är det det handlar om. Men om man lyckas "påverka" en enda person så får väl det vara bra. )



PEACE



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0