It's a mystery to me. We have a greed with which we have agreed and you think you have to want more than you need. Until you have it all, you won't be free.










Indian Spirit

 

 

 


 

It's a mystery to me.
We have a greed with which we have agreed
and you think you have to want more than you need.
Until you have it all, you won't be free.

 

 


 

 

 

Jobbar.

 

Igår var vi lediga och jag K och mamma tog en liten utflykt till Gunnebo slott och det var väldigt mysigt. Dock blev jag stucken av en geting på vänster hand. Och jag brukar inte reagera så mycket på det (min mamma skulle iprincip dö ifall hon fick ett så det var tur att den stack mig och inte henne som stod precis intill mig) men denna hade antagligen samlat på sig sjukligt mycket gift under sommaren och stack mig. Fy HELVETE vad ont det gorde. Och nu kan jag knappt använda handen. Den är jättesvullen, rödflammig och kliar som in i hela faaan. Haha uuussch vad svullen den är. Den gör ont med. Rätt jobbigt faktiskt. Fick lite av såndär chock när jag fick det var tvungen att sätta mig ner. Hahha. Icke van vid det.....

 

Jajja. Är på kontoret som sagt och jobbar. Borde fortsätta med det. Ska iväg till Panorama hotell och bygga ner med K. Eller ja titta på då då haha ;) Tjoho!

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0