Lovely jewellery<3



på Indian Spirit

 

Detta underbara smycke köpte jag sist jag var i Thailand, på Koh Phangan i januari.

 

Jag fullkomligt älskar det. Såååå fint tycker jag att det är. Och han som hade gjort det och sålde det var grym han med!

 

Jag sitter och fryser på kontoret. Nu är hösten här. Det känner jag genom att vara extra kall om mina händer. Och extra frusen i hela kroppen.

 

Jag vill bara hem och gosa ner mig med min man i vår giant soffa framför något intressant på duken. Det är kolsvart ute ju!!! Stört. Klockan är ju bara halv sju typ??... Stört. Det är ju bara september? YEYE.

 

I Tyskland var det jättebra väder under hela festivalen, till den dagen vi åkte hem. Då spöregnade det. Perfekt. Vi var ändå sugna på att dra hem då vi bodde bredvid ett 50-tal jubelidioter. Som vi ganska friskt hade tröttnat på. Mer om det en annan gång.

Vi fick iallafall ganska mycket färg. Kändes najs då vi inte haft någon riktig semester i sommar!!

 

Åh nu fick jag precis en filt av Marcus som han haffat på något ställe. Inte en, utan ett par stycken. Nytvättde. Najs. Det gillar vi. Så slipper jag frysa!!! Och varmt gooott kaffe! Möms. Yeye.

 

<3

 


Kommentarer
Postat av: emelie

Jaaaaaaa! Jag har längtat=)=)

2011-09-06 @ 20:50:47
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0