Jag har aldrig glömt vem jag var. Jag har bara låtit det sova. Kanske hade jag inget val. Bara viljan att finnas kvar.











Längtar till nästa års Secret Island. Hur vackert?

 

 

Ja. Hej. Jobba. Ja. Kaffe. JA! Roligt väder. NEJ. Glad tjej. JA!  :D

 

 

Det är en del grejer som händer i veckan. Ska försöka få ihop allt. Hinna med allt. Hmmm. Ingen planerare direkt. Eller ibland. När jag vill. Så jag får väl vilja nu då! Japp. Fy fäään vilken väder. Blä.

 

Åh någon nere på lagret spelar Gabriellas Sång. Antagligen min man. Jag blir överlycklig.  Han är ju bara så bra. Jag ryser över hela min kropp. Helt galet.

 

 

Jag vill leva lycklig för att jag är jag
Kunna vara stark och fri
Se hur natten går mot dag
Jag är här och mitt liv är bara mitt



 


Kommentarer
Postat av: empan

svar: åh kul att höra, tackkk tjejen. Ja det har varit mycket på senaste, ska försöka komma igång nu.

Men fy vad ballt detta såg ut, vad är det för något?

2011-09-30 @ 14:54:59
URL: http://billytilly.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0