STHLM




Packer lite smått. Med en liten bärs i handen. Najs. Igår tvättade jag heela dagen från kl halv 9 till jaaa... hela dagen. Sen städade jag lite smått med! Såå skönt. Idag har jag vart på bokmässan med mammi och moster! Mys. Och hittade precis det jaG var ute efter! GÖTT!

 

Men nu packar jag. Vi drar till Stockholm jag och Elin om 1½ timma. Imorgon kommer även K upp. Vi ska hänga med bästaste Emelie och Viktor! Gå på stan, snacka drömmar, dricka vin och öl, shoppa kanske, äta gott och bara vara tillsammans! Så bra. Och på söndag blir det mässa igen! Tjoho!

 

Nej måste packa haha! Fan så tråkigt ju. Ibland kul. YEYE. Vi fick vår kamera idag med! YES! Så bilderna åvan är tagna av den nu alldelles nyss. Än sålänge så kan jag kanske typ... ingenting. Ska lära mig på vägen upp tänkte jag! TJOOOBRREEE!

 

HAREGÖTTHAJ


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0