Så vart fredagen här.

 



Fusion

 

Morrn. Typ..


Denna morgon när klockan ringde så var det på typ ett år som jag inte dog. Jag fick till och med ett leende på läpparna. Snacka om att ha sovit bra då!!! Så najs. Vi hann till och med äta frukost hemma. Som vi ALLTID gjorde förr.. Vi är så trötta på morgonen numera att vi aldrig hinner det. Fan vad jag saknar det. Jag har ju alltid ätit frukost hemma på morgonen. Alltid. Nu ska det bli så igen. Varje morgon!!! :D

 

Väldigt dimmitg idag. Men vi var en sväng förbi mölndal imorse. Alltså uppe i skogarna. Riktigt vackert med alla bokar!! Ut och fota någon dag nu när löven fortfarande är kvar.

 

Fredag. Redan. Tiden. Går. Lite. Väl. Fort.

 

Nej. Nu blir det full rulle. 5 killar brötar som fän där nere och jag ska göra ett jävla race med papprena nu!!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0