Just a few from the begining.













Vi startade vår lilla trip kl 4 morgonen, och det var dimmit kan jag lova. Vi var och shoppade öl när vi anlänt till Tyskland i Puttgarden. Kände mig hemma där. Min familj och jag har gjort många resor genom Europa med bil och har många gånger stannat där för lite inköp. Sedan vart det fest ända fram till festivalområdet där det fortsatte. Vi vart långt ute på landsbyggden. Och sedan in genom en skog och sedan ut på ett stort kalt område. Det var vackert. Solen kämpade och höll sig sedan framme under hela festivalen. Tågen körde förbi. Passagerartågen undrade väl vad fan som pågick där.... Vi vart rätt tidiga. Vi kom på eftermiddagen vid 3, när vi vaknade dagen efter hade det kommit betydligt mycket mer folk. Jag mådde åt helvete dåligt på kvällen. Frös som tusan, mådde illa, hade ont i hela kroppen, orkade inte stå upp.... Och deckade vid 7. Vaknade vid 8-9 och kände mig bättre. Sömn är bästa botmedlet. Men hostan... den jävla hostan vart kvar. Ett tag när jag hostade non stop i flera minuter trodde jag på riktigt att jag väckte halva campingen... äh fel. Det var ju bara jag som sov (eller försökte sova). Fail.

 

Sitter på kontoret och ska komma igång. Seg idag alltså. Sheeet. Men känner mig ändå pepp. Kaffe... det gör ju susen inte sant? Halsen spökar igen bara. Och Krille har också blivit lite småsjuk. Knaaas. Jaja. Det är bara att palla!!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0