I want to taste and glorey each day, and never be afraid to experience pain, and never shut myself up in a numb core of non-feeling.


Jag och Majsan för typ..? ...2 ½ år sedan? Lite mer.


Baaaaaaaaah. Jag har gott igenom väldigt mycket av min och majsans blogg (den här). Och herreminguuuuuuudd vad nostalgi!! Hela min kropp är en stor klump fylld av nostalgi!!! Jag är så ledsen och så glad på samma gång!!!!!! Maaaaaaaaaaaah. På tal om Maj så träffade jag den grymma bruden idag. Ah. Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är galen i den människan!!! Jag lyssnar på Coldplay och drömmer mig tillbaka till... hör och häpna - skolan. Fyan vad roliga och galna minnen vi har. Vi två. Stört. Stört. Jaaaa!!!! Skål på det. Coldplay och öl och sånt är en väldigt, väldigt bra combo. Testa!

 

Ikväll blir det middag ute på stan sen kanske Kontiki! För hoppningsvis så blir det väl de! Öl för en bra sak (facebooka)  Dra till Kontiki IKVÄLL gott folk! See u there!!!

 

Love

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0