Hey.



Julikväll påväg mot äventyr

 

 

Dricker kaffe och jobbar. Blåsigt idag. Första sånhär riktiga höstdag. När det ligger massa gula löv och kletar runt sig i vattenpölar. Ja - höst.

 

Min hand dampar fortfarande, men nu käkar jag iallafall tabletter för det. Så vi får väl se. Haha K tog kort på min damphand igår ... stört vad fet den är! Svullen alltså.

 

Jag har miljontals tankar i huvudet om miljontals grejer. Det är jag nog inte ensam om. Men fan. Jag är förbannad på världen. Och jag ska fortsätta att vara förbannad. För jag tror att en handling nästan alltid föds ur vrede. Och det är precis det jag vill ha. En handling. Och jag ska göra andra förbannade. Fan vad jag ska göra dem förbannade.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0