Fuck of then.


Jag och bästatse hanen på jordklotet

 

 

Fredag. Soligt. Har vandrat stan med mamma. Trevligt som bara den. Vet inte om jag har några planer för ikväll. Hmmmmmmm....... Lyssnar på så sjuukt bra musik va. ÅÅÅÅÅH.


"Vet du vad det här kallas för!? Det kallas för ROCK!!!!! Det har ni inte i ert jÄvvvla kollektiv!!!"

 

Öl och rock. Ensam i min soffa - Förjävllabra!!!!
Hanen jobbar häcken av sig som vanligt. Snart flyr vi landet. Bara han och jag. På obestämd tid. Liksom utforska världen lite mer. Ja ni vet... Leva livet.

 

Men ikväll blir det väl till att utforska vårt Göteborg för typ.. sjuhundraåttioelfte gången. Men det gillas.
Springer titt som tätt på något nytt. Håkan hade ju vart ball. Men kan inte riktigt konkurrera med brudarna och killarna i tights som bär sjömannsskjorta.. (heter så?).. Ja. Nej. Det är lite... omöjligt. De liksom tältar. Det gör jag med. Men inte utanför Lisebereg. Nej. Men. Kolt för dem.

 

Nu ska jag koncentrera mig på att dricka min öl och dansa i soffan. Hörs!

 

LOVE LOVE LOOOOVE A

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0