24 juni 2010

 




 

Den som inte ser vart vi är vet ingenting. Höhö.

 

 

Tagen med min mobil. Älskade HTC. HAHA. Nu hatar ni mig ni apple-kåta jävlar. Fuck offffff.

 

 

Vi är hemma hos oss. Janne och Nuri är här. Vi har klämt i oss soppa och lax och nu vindruvor, jordgubbar och egenpressad apelsinjuice. Shitt vad najs. Delar av våra kroppsdelar skakar och ömmar. Min rompa och mina ben. Mina LÅÅÅÅR. Kristoffers och Jannes armar. Vi tränade ikväll. Najs som fän. Nu jävlar. Har legat lite på latsidan under sommaren. Men taggad som få! Nu ska fläska bört! hehehehe.

 

Jag älskar fotona här över. Tagna ur bilen. Jag och K var påväg hem från Sthlm för att sova hemma en natt sen direkt upp på morgonen och tillbaka norrut. Mot Köping. Och vilken Midsommar vi hade!! Och dagen efter fyllde Kristoffer år. Den 26:e. 25 år. Gud vad trevligt vi hade!! Det kan gå rätt (helt galet) vilt till där ute på landet ;)

 

Jag fullkomligt älskar att bila. Med solen i ögonen, grym musik och med någon man tycker om. Det är där jag bearbetar mina tankar. Om. Allt. Snart drar vi iväg på en liten trip. Nu till helgen faktiskt. Det ska bli så kul!!

 

 

Ska fortsätta ligga och gosa i vår liggfåtölj. Så gooooottt.

 

 

Love



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0