Your crime is time.




source

 

Kanske lite inspiration inför Halloween??

 

 

Ja. Nu var det ett tag sedan.... Precis efter att jag bloggade i fredags så fick jag en fruktansvärd magkatarr. Det var den sjukaste magkattar jag någonsin haft och då har jag haft några......... Sen lagom till själva utrustningen i Idol så spydde jag första gången. Sen följde väl 12 stycken efter det. Och så andra vägen förståss.... Ja ni fattar tror jag. Men HERREJÄVLAR vad ONT jag hade i magen!!!!!!!!!!!!!!!!! Fyfan. Värsta eveer (eller inte, vart med om värre saker. Blindtarm, körtelfeber) Jag sov med mamma, tog pappas plats och så fick hon ta hand om mig hela natten. Bästa! Och VET NI VAD? Jo. Jag åkte på minisemester till Polen dagen efter. Dagen efter. Fattar ni? Jag var som ett vrak!!!!! Fyfan. Det där var 3:e gången jag blivit sjuk dagen innan eller två dagar innan jag ska iväg någonstanns. Två gånger har jag blivit magsjuk. Stört? Ja. Varför mig hela tiden? Jag har världens sämsta mage. Pallar inget. Jag blir alltid dålig. Varje gång jag reser. Det är lite tröttsamt.

 

 

Vi var i Polen iaf. Jag, Kristoffer och Henriette. Kristoffers mamma :) Det var uuuurmysigt! Men väldigt kallt. Vi var i Gdansk. Väldigt vackert!! Ska lägga upp lite bilder från det.

 

 

Nu jobbar jag. Känns gött. Idag fyller min farfar år så vi ska hem till honom och fira ikväll :D

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0