A nice little place.



Ozora såklart. 2010

 

Sitter i soffan under en filt. Kristoffer myser i vår stora liggfåtölj. Han jobbar lite. Jag tittar på gamla bilder. Från Ozora. Vi har tänt jättemycket ljus och rökelse. Och spelar Otts nya album. plus en öl. Riktigt bra. Kan knappt bli mysigare.

 

Har varit på kalas idag. Min fina fina fina älskade brorsdotter Nellie fyllde 8 år den 6:e så vi firade henne. Och vi cyklade dit. I motvind. Men det vad najs.

 

Igår gick vi ut i alla fall. Vi gick och åt middag på Masala på Berzelii. Stammisarna. Drack öl och hade det mysigt. Skönt att tagit det hyffsat lugnt hela helgen. Behövdes.

 

 

Nej nu ska jag ta och verkligen mysa ner mig!!! Skål :)

 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0