Surprise.




 

I lördags när jag stod och sminkade mig öppnas dörren och det var Kristoffer som hade slutat jobbet. Vid två. Inte normalt för honom. Nej. Hmmmmm.... Ja. Och han blev väldigt bekymrad först över att jag skulle träffa Amanda, men sen vart det "perfekt". Hmmm... Så vi åkte ner på stan jag och Amanda, käkade, drack öl på Irländsk pup. Så kom han och plockade upp mig. Han hade någon slags överraskning. Jag är ju inte dum liksom... Så börjar han köra mot Hisingen.... HMMMM. Varför dit av ALLA ställen? Jaa...

 

 

Sen så landade vi vid Sankt Jörgen Park Resort. Jag dör. Vi gick upp på rummet, vilket "råkade" vara Juniorsviten och drack öl. Sen blev det ner i det helt underbara spat i ett par timmar. Sedan en jättegod middag med väldigt fint vin! Så underbar. Sen dagen efter blev det godaste frukosten och ännu mer spa!!! Vi låg ute i solen i den uppvärmda poolen och bara var. Min man är den bästa. Så ni vet. Ååååhhh!!! Så bortskämd blev jag. Han är rätt grym på det här med att överraska mig.... Han tyckte ju självklart att det var perfekt att jag gick ner på stan, så att han kunde packa alla grejer ;) Haha. Så söt!!

 

 

<3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0