Hej gokväll




Halu. Är trött som bara den. Varfö vet jag inte riktigt. Sov inte jättebra inatt. Vakna tidigt.... ja.  Spänner huvudet och käkarna till bristningsgränsen. Äh... måste få hjälp igen.

 

Jag Emelie och mamma drog in till stan imorse och gick upp till vår storasyster Linda på hennes kontor. Hängde där i flera timmar. Käkade lunch, indiskt. Mums!  Nu myser jag och mamma. Vi ska la laga mat om en stund. Sen ska vi glo på någon film eller något. Eller kanske Idol! Ja ni läste rätt! Anna ska kolla på Idol!! Som jag iår tycker påminner om Småstjärnorna. Hahaha. Jag dör.

 

Sen ska jag visa vem jag hängde med idag på kontoret. En riktig söt liten sak!

Ha en go kväll!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0