Elva tio nollfyra





Spell

 

 

Ja. Fy satan vilka vackra foton.... Spell. Bra grejer.

 

Helgen var bra.. Jag botade min lördagsbakfylla jag fick från den ovanligt trevliga fredagen med mer öl och sånt. Gick ut och dansade rejv till kl cikus 5. Majsan hakade glatt på. Fan vad kul... Sen vart vi trötta på lördagen jag och min man. Det blir så när man har fri bar. Goa vänner. Och grym musik. Vi missade storasysters kalas. Rötet av oss. Men varför skapade den påhittade gud söndagen egentligen??? Jo. För att få ligga bakis. Eller. Vafan. Vad vet jag. MER ickebakis söndagar också. För då känner man sig fän som en gud bland alla bakismänniskor. Men ändå. Vem tackar nej till ett bra rejv med en bakisdag på köpet??? Inte jag.

 

Nu jobbar jag. Trevligt värre. Faktiskt. Igår var vi lediga. Vi drog till Ikea och shoppade grejer till kontoret. Sen gymmade vi, jag, Krille och Janne. Så gött var det!!! Sen kokade vi ihop middag hos oss och kollade Kvarteret Skatan. Bästa skiten. PAX Gunilla!!!

 

 

Jobba. Dricka kaffe. Och vänja mig vid mina nya brillor!!! :D (första glas ever, arbetsglasögon)

 

 

Haj!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0