Bushus.

Hola.

 

Förfest hos oss nu. Har legat i sängen helajävla dagen. Men nu är jag på g igen. Ikväll blir det fest. Discodans i nyårslokalen på Hisingen Sjukt kul.  Dock aldrig mera Gårda... Buhuu. Men det kommer bli kul.

 

Igår tog jag och K en sväng förbi Push efter att jag och Majsan vart hemma hos mig och flummat. Stört trevligt!!!!! Nostalgitripper, Vi skulle jobba. Fota allt de byggt där. Vi hängde mest med Markus och Erik som skötte ljuset och ledväggarna. (Ni ser M i bakgrunden haha) Drack öl och.... hm.... iaktog.  Jag träffade även UNDERBARA Viktor. Min gamla kärlek HAHAHA. Och hans far på Push. Sååååå kul!!!!!!


Men nu måste jag stätta på mig kläder!!! Hare gött ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0