Bom Bom.




Nya strumpisar. Förra fredagen.

 


Ja. Hej.

 

Sitter på kontoret. De har borrat som in i hela morgonen här bredvid. Kul. Nej. Jaja. Skit samma. Orka klaga. Fredag idag då. Det är kul. Dock ska jag ta det lugnt hela helgen har jag liksom i förhand bestämt. Men något lockande dyker säkert upp. Men är sugen på en riktigt lugn helg. Känner mig schleten. Skit samma. Trökmåns. Måste sträcka på mig annars kommer jag se ut som en grottmänniska inom 2 år eller något. Inte vackert. Ont gör det med. Men brillorna är på i alla fall. Och kaffet kallt. Haha. MEN! Håll i hatten! (ähm... bokstavligen talat) solen skiner!!! Jippie. Eller nej det gör den inte alls. Gjorde nyss. Kämpa på!

 

Vad händer och fötter? Känner mig pepp. Nu är det bestämt vart vi far i vinter. Inte alls det som vi hade tänkt oss men detta kommer bli grymt kul!! Kanske drar vi någon annan stanns också. Det är tanken!

 

 

Och nästa helg drar vi några dagar från Sverige! Kommer bli hur najs som helst.

 

 

Och förhoppningsvis så drar vi också på samma resa som vi gjorde förra hösten.... Vilket var en störd liten resa det där. HAHAH. Men vi får se! Hoppas!

 

 

Jajja. Måste jobba på lite. Fredag! Bom Bom Bom!! Everybody say WEEHÅÅÅÅOOO!!!!

 

 


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hahaha, boom boom boom:-) !!! Vart ska ni åka????? Jättenyfiken!! Gud va snygga strumpisar? Från??? Vill med ha:-) :-) ja men det var ju den nya ljusgrejen som stod till vänster under tvn, kommer du ihåg??? Pussss

2011-10-07 @ 11:11:33
URL: http://emeliemagnussons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0