Yeah. Bring some

 

Var på möte imorse. Det går bra nu!!! :D Känns gooott.

 

Nu är jag väldigt uppe i varv och känner att jag har koll på allt jobb! Börjar bli liiiite stressigt men det går bra!!!

 

Ikväll blir det iväg på middag. Ska bli riktigt trevligt!!

 

Igår tränade vi. Och ja. Det känns idag. Sjukt najs. Min rygg och mage. Hehe. Men jag ÄLSKAR det.

Herregud vad jag saknar hur jag tränade när jag var yngre. Varje dag. Med idrotten i skolan. Sheeet. Man pallade ju allt. Två träningspass på 2 ½ på en dag. Ja och plus idrotten ibland då. Ja ni fattar. Stark var man. Konditionen var ju hyffsat (haha bäst) bra.... I'll be there!!!!

 

 

YEYEYYE HARE!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0