"Idiocracy"





Ja... nya shorts. H&M

 

Jag är hemma nu. Har varit på stan hela dagen nästan. Först med Amanda sedan med mamma och moster en snabbis. Sen hem till mosters nya lägenhet. Och sedan mer spring på stan. Är helt slut. Har burit runt på min dator och en massa annat. Har jätteont i huvudet nu. Inte spänningshuvudvärk som jag brukar ha utan mer vanlig huvudvärk. Skeetjobbigt. Har nog druckit för lite. Jaja.

 

Ligger i sängen nu och glor tv. Förut när jag zappa genom kanalerna (alla vi har, och vi har typ 8 stycken) så var det först någon dålig jävla amerikansk komedi. Sen Amerikas funniest...blablblabla. Sen nästa kanal såndär dålig amerikansk bantningsprogram. Och sen på TV4 Sport så visar de brittisk jävla tjuv & polis. PÅ TV 4 SPORT???? När i hela jävla friden blev det en sport att jaga fyllon som kör fort??!?! Finns ingen programidé jag hatar mer. Eller jo... det som kommer på nästa kanal. TV10. Eller vafan den heter. WRESTLING (amerikansk what else????) Jag garvade och grät på samma gång. Shitt. Finns INGET MER IQ-BEFRIAT TVPROGRAM/UNDERHÅLLNING EXISTERANDE I DENNA KORKADE MÄNNISKOVÄRLD. FYFAN.

Vad hände med svenska bra program?
Varför fan ska vi "importera" tv med så sjuk låg standard? VARFÖR? Finns absolut inget bra argument för det. Lets go "Idiocracy"!!!! ("Idiotrepubliken", IMDb:s egna översättning, för övrigt världens bästa komedifilm) Alltså helt seriöst. De kör liksom den där låten som dom har i filmen "Charlies angels" i bakgrunden när de feta poliserna jagar någon stökig kille i truckerkeps. HAHAHA!!!!


Jaja. Det är la bara lilla jag som tänker så (nooot)

 

Men tänk på den här då:
Vad har Wrestling och USA:s president och presidentkandidater gemensamt ?

Det kan bli kvällens funderare för er som gillar kanal5 och NRJ. Hejdå.

 

 


Kommentarer
Postat av: Josefine

Fina bilder!

2011-12-03 @ 15:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0