Skitnack.


Gdansk

 

Hejsan hejsan.

 

Sitter på kontoret och jobbar. Känner mig hyffsat pepp. Dock drar ju vädret ner än. Känner en lite smått avundsjuka i hela mig. Igår morse flydde både min storasyster Linda och hennes man Henrik, och Kristoffers far Sveriges gränser och drog till New York respektive Thailand. Hejhej hejdå! Ha så trevligt. Och så är Majsan i Malysia. Ähm. Tror jag? Och bästaste Elin drar till Costa Rica i januari. Och Janne och Nuri till Thailand, också i januari

 

Jaja inte sura. Jag har redan vart i Thailand tre gånger. Och i Malaysia. Och i Singapore. Och på Bali. Och runt om i Thailand. Jag känner mig inte stressad. Dessutom ser man ju på facebook att halva gamla Kungsbacka befinner sig i Thailand nu. (den obligatoriska Thailandresan, känns det som) Och gör mobiluppladdningar direkt från ""någon fest"" (gött precis därför människan i fråga drog ut och reste??, komma bort, se nya världar, för att göra mobiluppladdningar på facebook. Skryta lite bah. Och glömma att leva där och då. Hade människan så jävla ball att han/hon hade tid att ställa sig och lägga upp detta på facebook? Fy satan vad intressant tycker jag haha) Så. Ja. Vad ska jag säga. Är rätt lycklig över att jag drog dit och reste runt ett tag två ½ år innan alla gör det nu. Skulle liksom inte vilja springa på någon på Singpores gator bara sådär. Inte så ball kanske. Då kunde jag ju lika gärna stannat hemma tänker jag. Och så var det ju grymt najs att vara där nere under lågsäsong. Inte ett enda fult, bekant ansikte. Så grymt. HEHE.
Ni bah hatar mig ja bah skitsamma. Länge leve facebook!

 

 

Men. Inte så att det är fel att resa i Thailand. Grymt ju. Under lågsäsong. Som sagt. Förstå mig rätt.

 

 

Men. Nej. Nästa gång blir det österut. Så taggade är vi. Då ser ni oss inte på ett tag.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0