Min hane.






me & K i lördags

 

Buhuuu vad jag fryser.

Idag har jag tvättat hela dagen. Från 8.30 till 15.30. Najs som tusan. Och efter det har jag städat hela lägenheten. Najs! Det blev 11 tvättar eller 12? Hmm.. Nu väntar jag bara på att Krille ska ringa. Så ska jag hoppa i träningskläderna sen ska vi cykla till gymmet. Tyvärr är jag mer sugen på att dra ner på stan och dricka öl. Mer sånt. Vi var mer än grymma på det förut! Men nu det senaste har vi varit så slut efter jobbet på dagarna så det har liksom inte blivit riktigt lika mycket. JAJA WHAT EVEREEEER. Nej till gymmet och köttaa bah.

 

Drömmar och sånt. Det har man ju. Och jag är mästaren på att dagdrömma. Åh.
Så .  Mycket .  Vi .  Ska .  Göra .  !!!!.

 


Hejdå. Hej.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0