Överkokt.

 

Har typ inget att skriva förutom att jag inte har något att skriva. Eller kanske nåt...

 

Död i hjärnan. Överkokt som sagt. Japp. Hungrig blev jag med. Fick falafel till lunch. Japp.
Tänkte träna men min Kristoffer är ännu mer överkokt i härnan än mig. Orkar inte. Jädrans kolsvart ute alltså. Allt jag ser när jag tittar ut är en rätt grym spegelbild av mig själv. Alltså inte jag själv som är grym (eller jo) utan jag menar att spegeln är bra. För att det är kolsvart ute. Ja ni med hjärna fattar. Men hur många av er har hjärna? Hm. höhö. Haha. """"Jag dör lite"""" Död åt det. Japp. MÖÖÖÖÖÖH. Vi kollar på flybiljetter (nej glömde inte ett g) Vi tänkte fly iväg. Någonstanns. Åt öst tänkte vi. Japp det tänkte vi. Och vi tänker ofta.

 

Alltså. Det är en sak jag stör mig på. Haha. som jag såg på vårt älskade och hatade facebook (hatade) ja det var en vän till mig. Vän och vän? Ähm? Ja. Iaf. Vi har kännt varann. La upp en bild. Och jag vet inte om jag ska skjuta mig själv eller honom. Ibland (nej varje dag) undrar man alltså. Jädrans mycket med. Undrar man. Om hur människor är funtade där uppe. Jag tycker vad jag vill. Ni tycker vad ni vill. Han gör vad han vill. Men detta jag tyckte var smått IQ-befriat är han absolut absolut inte ensam om. Bara en på 30 000 människor i månaden. Eller mer. Japp. Orka Anna. Japp . Mölar bah. BAH! JAG BAH! SHiiit. Tog av mig glasögonen (japp jag har glasögon, det visste ni inte. Ni vet inte mycket om mig ni) och allt blev liksom suddigt haha! Sjukt ball. Eller inte.

 

Musik är bra. Peace.

 


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0