It sucks to be you right now!!!!!!!!!!


nununu

 

Hola hola hola!!

 


Sitter i soffan. Är inne på min tredje drink. Ni som känner eller kände mig vet hur bra jag är på det där med drinkar. Japp. Här har ni mästaren. Fo eva n eva !! Fo-eva-eva!! Lyssnar på såååå bra musik. Nästan så att jag skulle börja med en musik-blogg som bah (!!!) langa massa goa låtar!!!!! Bästa musiken. Seriöst. Och de bästa videosarna på projjjjen.  Eller ja. På duken såklart. Men det fatta niii! MUMMA.

 

 

Jejeje. Ikväll ska jag och hanen min dra ut och käka. Föööör länge sedan vi var på det stället.. Åh minnen!! Sen vet jag inte vart vi tar vägen. Han jobbar som vanligt imorgon. Och förra fredag var han som sagt fortfaramde full vid 12 på dagen. Han vill inte gärna göra om det. Är det bara jag som glömmer bort under nattens gång hur JÄVLA bakis man blir? Jag bah NÄÄÄÄ nu kÖÖÖÖr viiii!!!!!! Liksom? Tror någonstanns att jag inte längre mår dåligt dagen efter. ("Jag är ung och frisk pallar aaaaaallt") Och blivit helt magiskt befriad från - Bakfyllan -. Vad är det liksom? Och nästa dag är man nykterist tydligen.  I ett halvt dygn. Sen är man där igen. Full och i förnekelse. Men på festival är man ständigt full. Man låter inte bakfyllan komma. Det gillar jag. heheehe., Ja som sagt.- Vi får se vart vi hamnar ikväll. Först MAT! Sen fylla!!!! BAKFYLLA FOR LIFE!!!!

 

 

SKÅL FÖR MIG HEJ!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0