"Go Yur Own Way"





Coool som fan!!! Stevie Nicks i Fleetwood Mac.
Ge mig skorna. Ska ha ett par. Leta Second hand
...

 

 

Sitter i min stora fina soffa och lyssnar på massa musik. Bra musik. Så najs.

Har städat. Dammsugit och massor av annat.. Schööönt.

 

 

Iaf. Jag lyssnar bla på Eddie Vedder och Fleetwood Mac just nu... Förut var det Eminen (en liten nostalgitrip), Digicult, Band of horses, Skid Row, Glitch Mob och Norah Jones. Och massa annat såklart ...En fin blandning av bra musik. Haha.

 

 

Jaja. Ni bah "VÄNTA VÄNTA!! Ska bara hämta anteckningsblock!!!"



Nu ska jag börja tagga. Eller vafan är rätt taggad alltså. Hur kan man inte bli det av denna musiken1?!?
Jobbet har strulat sig för K idag... Så det blir långvarigt ikväll med. Kul... Jaja. Tur att jag kan ha kul när jag är själv då ;)

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0