Burn.




 

Någon gång inom en snar framtid kommer jag och mina älskade att befinna oss där i öknen. På den där festivalen. Ha!!!!! fy satan vad ball. Youtuba Burning man folk. My gosh.

 

 

Ja. I förrgår hade vi fest på Peacock. Hejdå drink för Majsan och två andra brudar.  Mycket mycket mycket trevligt. Jag och K vart kvar sist av alla. Och Majsan då. Ja till stägning. Inte vad vi planerade men.... hehe. Vi bara satt och tjöööööötade i fyra timmar efter alla andra hade gott. Så sjukt najs. Vi mådde som vi förtjänade dagen efteråt. Ja alltså igår då. FATTAR INTE hur Krille kom upp kl 8 igår. Herrejösses. Sovit 2-3 timmar bara. Men det gjorde han. Men han var ju redigt full ända fram till 12. HAHHA. kl 14 lyckades jag palla mig ner på stan och fika med mamma och sen blev det bio! Mysigt!! Och eftersom jag aldrig kom till jobbet igår som planerat får jag sota för det idag. Ja. Jag sitter på kontoret. Men vafan!!! GRYMT ROLIGT HADE VI!!!

 

Skål för spontan fyllenätter. Bästa. Men DÖD åt bakfylla!

 

 

PEACE FOLK!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0