Vackra tjejor.


 

Jag gillar vackra kort, vackra miljöer och vackra tjejor. Härligt för ögat liksom. Om ni fattar. Så jag lägger upp en massa sådant för att man ska bli lite varmare i själen i detta SKITVÄDER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

 

FYYYY. Alla skitungar som klagat på snön. HÄR FÅR NI!!!! KUL ELLER!?!?1 Nej.

 

 

Och mina älskade päron är på en båt påväg mot "kontinenten". Hoppas att de kommer fram. Gillar inte båtar kombinerat med storm (ähm sa väderbruden orkan? Ja det gjorde hon)

 

 

Sitter på kontorat och ja - dricker kaffe!!! Bra för kropp och själ. Eller ja. Själ iaf. Men då även kroppen tycker jag. För de speglar varandra liksom. Haha. Orka.

 

 

Igår stupade jag i sängen vid 5. Hade sjuklig huvudvärk. Idag mår jag bätrre. Skönt.

 

 

Dansa soldansen. Gott folk. Eller snödansen. Choose for yourself.

 

 

(btw. ge mig den där "outfiten" (alltså sorry men finns inget annat ord jag hatar mer) första tjejen. Jag avlider vad het)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0