Leka krig?



ozora

 

 

Kollar på "Världens bästa skitskola" . Det är inte skolans fel (TROR/TYCKER JAG) Det är samhällets fel. Skippa alla iq-befriade krigspel och sätt ungjävlarna framför en tv och sätt på något riktigt. Äkta. Något som är väsentligt. Riktig fakta. Riktiga nyheter. Kolla bara på dessa spel då man till och med kan befinna sig på ställen i Irak, och ha samma "fight" som det var irl. Kan ni fatta? Helt rubbat. Totalt jävla rubbat. Och att våldta tjejer i ett dataspel? WHAT? På riktigt liksom. Detta är för det mesta (för det mesta, kom ihåg att jag skrev detta) killar som gör. Och så sitter tjejerna framför Farmwille. Så efter skolan är det enda de gör. Spelar tvspel. Läser bloggar. (ok i do to men jag har ju iaf gått ur skolan) facebookar...... och spelar farmville. Och så föräldrar som inte är speciellt engagerade.De är tillräckligt stressade som det är. Och så ska ungarna vara självständiga? HA!?

Ja..... Samhällets fel. Och inte själva skolan. Finns självklart UNDANTAG. Jag har också haft riktiga skitlärare. Men klart att de tappar allt annat intresse och alla sociala intryck av tillexempel vuxna människor. Och då LÄR de sig inget. Och BRYR SIG INTE. Någon som håller med eller? Jag kan dra igång på riktigt. Har bara tittat på ytan nu. JA JA JA. Höll keften!!!!!!!!!!!

 


Alla borde festivala mer. Träffa mer människor. Då lovar jag er att man utvecklar hjärncellerna. Och det gör man inte genom att leka krig. Snarare tvärtom.


 

Haha. Ni tycker la jag är dum i huvudet... TJA! Det är jag.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0