HOLA TAPAS !!!!!



Julafton :) Haha var inte riktigt med där. Därmed min roliga min.

 

Hej! Ja jag lever. Men har inte haft tid för det här. Har varit så sjukt mycket grejer nu runt jul. Varje dag. Varje kväll. Sjukt kul dock.

 

Tillexempel har jag och Kristoffer haft treårsdag. Yes ni läste rätt. Tre jäkla år. Sjuuuuukt vad tiden rinner iväg. Men om vi tänker efter så blir man helt varm i hjärtat och kittlig i magen av att inse hur sjuukt mycket man har hunnit med att göra tillsammans under denna tid. Underbart.  Bästa.

 

 

Nu dricker vi drinkar, lyssnar på svängig musik och väntar på Amanda. Vi ska dra ut på stan och fira Marcus som fyller år. Hans kropp fyller 27 och hans själ 20!!!!!! WIIIIIEEE. Det blir Tapas och en jävla massa öl!!!!!!

 

 

Idag drog Janne och Nuri till Thai. För en månads semester. Kul för dem.

 

 

 


Kommentarer
Postat av: jessicaaa

har du tumblr? :)

2011-12-27 @ 19:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0