Coffee and socks today.




Gomooorn.

 

Kom till konntoret för en halvtimma sedan. Käkat frulle och spillt kaffe över mitt tangentbord. Yeeah.


Nu tänkte jag speeeda på lite för att kunna smita en stund tidigare...

 

Idag känner jag faktiskt inte så mycket träningsvärk som jag trode att jag skulle efter gårkvällen. Hehe. Det var najs. Dock är det något fel, jag har sökt hjälp för det men som vanligt tar ingen någon seriöst. Är rätt lack över det faktiskt. Ska fan stå på mig (OMG undra hur många gånger man har sagt det till sig själv och även om man lägger till den där extra betoningen på att "det gör faktiskt verkligen ont, på riktigt" så får man EXAKT samma bemötande. Gubbjävlar) Får söka mig någon annastanns.... Eller dö på löpbandet.

 

Jaa what ever right.

 

Mer kaffe. Jobb.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0