2.


 

En sånhär fin solnedgång hade vi inte i götet idag.

 

Det är ju total kaos ute ju. Av den här stormen.... Hela våran byggnad knarrar, alltså en stor och låg byggnad. Mycket med!!! Skitläskigt. De råder en att gå hem. Stanna inne :S Jag sa ju det! Haha eller väderbruden sa det - Orkan! Yes. Båda broarna är avstängda och alla flaggstänger är av. Snart kommer taken flygande och även alla träd. Sen havet då förstås. Inte bra. Och jag som vill hem. Hur ska jag komma hem? Jag vill inte ha takpannor i hövvet. Ajaa...

 

 

nej som sagt. Inte så fin kväll som där. På Indian Spirit. Nope.

 

 


Kommentarer
Postat av: Mandy - En Musikblogg

Tycker du om musik? Kika gärna förbi min blogg isf. Där får ni följa min resa i den tuffa musikvärlden och vara de första att höra nytt material och t om komma med feed back, det är trots allt er jag lyssnar på. Välkommen xxx

2011-12-09 @ 18:54:22
URL: http://mandybeem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0