18 december 2011 - 20-årsdagen.

 




Idag fyller jag och min älskade tvillingsyster 20 år. Helt stört. I natt runt 2 vart vi inte längre tonåringar. Snyft. Vart ett par väldigt händelserika år. Helt sjukt underbara och roliga. Och fruktansvärt jobbiga. Ungefär lika mycket av båda. Och jävlar vad jag känner mig mogen. Mogen för det här med vuxenhet. Ävem om jag levt med det nu innan så är det lite mer officiellt nu i andras ögon. Intressant.

 

Igår var det fest för oss hemma hos mig. Det var väldigt roligt!!!!!!! Sen bar det av ut på stan. Vid 2 när det smällde då hängde jagvid glasburen. Och gissa vem av alla människor i detta långsmala mellanmjölksland som är gäst? Jo. Sjävklart Mona Pralin. Vafan. Hade för hevete hellre sett Knugen där. Det enda som hade vart värre än Pralin hade varit Calle Bildt. Stå där och lyssna på hans lögner.... det räcker med Monas. Eller vad säger ni???

 

Jaja.Vi hade sjukt kul i vilket fall!!!! :D Tack ALLA!!!

 


Idag har vi varit hemma i Onsala. Firat oss med släkt, god mat, öl, presenter och film!! Mysigt som bara den!
Men nu är det bingen! Imorgon ska jag nämligen städa vår lägenhet. Yes sen i igår då. Inget jag ser fram emot. Men jädrar vad värt!!!!!

 

 

GOD NATT!!!! <3<3

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0