30/8 11 15:58




Last week

Hejhejhej

 

Ja. Sjuk och så. Världen regnade nästan bort imorse men nu skiner solen. Jag saknar B-vitamin. Fään. Har liksom knappt varit ute på en hel vecka nu. Som ett lik ser jag ut. Nej för fan. Jag har rätt mycket bränna kvar!!! Kännde mig bättre på förmiddagen men när jag rört rätt mycket på mig så blev jag jättematt och somnade. Sen hostade jag helt sjukt mycket. Men nu är det bättre. Fy vad tråkigt inlägg. Usch. Sorry.

 

Jag SKA iväg på den där jävla skit-festivalen. Vill vara frisk. Livet suger en aning när man är sjuk. Det enda possitiva är att jag har fått hänga med mamma så mycket. Och det får jag aldrig nog av. Utan henne hade jag gått under för flera dagar sedan.

 

Men måste hem till stan för att packa imorgon. Vi åker ju på torsdag morgon (förhoppningsvis). Jag kommer antagligen att bli ännu sjukare för att jag drar igång med ett sådan festande. Men skit i det. Den smällen får jag ta då.

 

 

Nej nu ska jag hämta mer kaffe!! Kanske gå ut och ta en nypa luft på altanen och sen krypa under filten igen! Japp så för det bli. Hej!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0