Sjuk tjej klagar.







schwedenparty

 

Jag är fortfarande sjuk. Mår verkligen inte bra. Har jätteont i halsen. På alla sätt som finns. Och även öronen. De tjuter som fan och bara gör sjukt ont. Och min hosta!! Gud. Och förkyld. Ja. Allt på samma gång. Jag är sämre nu än vad jag var i mitten av veckan och har varit hos läkaren 3 gånger. Imorse var jag där... och ja, det finns inget man kan göra. Men klämde i mig en hel citron här förut och hostmedicin och något annat piller... Faaaan. Har legat som en jävla korv i soffan hela veckan. I sju dagar har jag varit sjuk! Inte kul alltså. Och det blir bara värre..... Och jag kan inte vara sjuk nu.

 

Jag blir alltid sjuk när det händer något kul eller ifall vi ska iväg någonstanns. Var sjuk i Hemsedal, eller blev ju matförgiftad någon dag innan och i Sälen var jag cokså sjul (mycket klagande nu men måste fan) Och så nu. För vi ska iväg på torsdag morgon. Då ska vi bila till Tyskland. Till en festival. En festival vi längtat efter hur länge som helst!!!! Och jag är sjuk... Inte bara lite förkyld så där så det räcker med en Ipren och lite nässprey så är man på G... nej utan liksom sjuk. Jag kan inte sova i tält när jag mår såhär. Eller dansa hela dagen och natten och dricka litervis av öl. Äh nej tack. Inte riiiiktigt vad jag är sugen på nu (äh där ljög jag.. jag är alltid sugen på öl och festival ehhehe) Men nej. Jag hoppas verkligen att jag blir frisk till dess. Fan alltså. Vi har ju köpt biljetter och allt. Jajajajajaja. VI FÅR SE.

 

 

Jag ska lägga mig ner och bli frisk nu!

 

Hoppas ni är friska! Hej!

 

 


 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0