Morrrrnnn.


Nu vill jag bli frisk. Komma ut. Vara människa.

 

 


God morgon!

 

 

Sitter och kollar nyheterna och min tillit till polisen sjönk ännu en gång. Kul. Sicka idioter.

 

 

Nu gäller det att friskna till. Ska hem till stan ikväll och får packa då. Släng ihop något. Och denna gång åker jag inte en decimeter utan, i alla fall en regnjacka. Som den idiot jag är så packade jag självklart inte ner en till Fusion i sommras. Nej vafan! Korta kjolar och linnen. Skulle ju dansa runt i bikini liksom. Eh..... Naj. Inte riktigt så blev det. Det kom monsunregn. Ifall någon minns hysterin kring det "fruktansvärde regn- och åkskovädret" som väntades komma in över västkusten i början av juli, så kan jag säga att vi fick en försmak av det. Eller ja. Vi befann oss mitt i det. Under hela festvalen iprincip. Fy helvete säger jag. hahha. 60 000 pers kutade runt i extrem lera.... Ja ni kan föreställa er. Det var stora sjöar på konsertområderna. Men det var röjj ändå! :D

 

Men känner mig rätt peppad. Är inte helt frisk. Halsen gör lika ont!!! Men hostan och snuvan är BETYDLIGT mycket bättre. En jädrans bra hosmedicin det där jag fick utskrivet!!!

 

 

Har en del ärenden att utföra idag. Kommer inte hinna det ikväll! Så upp ur sofan och ut på stan. Yes.

 

 

Hoppas ni mår fint!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0